Klachtenregeling

Bij Choco Vibes & More streven we ernaar om je de allerbeste ervaring te bieden. Mocht er onverhoopt iets misgaan, dan horen we dat graag. Deze pagina legt uit hoe we klachten behandelen en hoe je ons kunt bereiken om een klacht in te dienen. We zijn blij dat je hier bent en we waarderen je feedback om onze service te verbeteren.

Klachtenregeling – Choco Vibes & More
Datum: 08 november 2025

Bij Choco Vibes & More vinden wij het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Mocht u een klacht hebben over een product of onze service, dan kunt u deze eenvoudig bij ons indienen.

Hoe u een klacht kunt indienen
U kunt uw klacht schriftelijk of telefonisch bij ons melden:
E-mail: info@chocovibesenmore.nl

Telefoon: 06 24578092

Geef bij uw klacht in ieder geval het volgende door:

Uw naam en contactgegevens

Het bestelnummer of factuurnummer

Een duidelijke omschrijving van uw klacht

Foto’s van het product, indien van toepassing

Behandeling van de klacht
Wij bevestigen binnen 3 werkdagen dat wij uw klacht hebben ontvangen.
Wij streven ernaar om binnen 14 dagen een oplossing te bieden of u op de hoogte te stellen van de voortgang van uw klacht.

Mogelijke oplossingen
Afhankelijk van de situatie bieden wij een van de volgende oplossingen aan:

Vervanging van het product

Terugbetaling van het aankoopbedrag

Compensatie in overleg met de klant

Geschillen
Mocht het niet lukken om samen tot een oplossing te komen, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Webwinkel of een andere erkende instantie voor consumentengeschillen.

Contact
Voor vragen of hulp bij klachten kunt u altijd contact met ons opnemen via:
E-mail: info@chocovibesenmore.nl